fredag 17 september 2010

Regn regn regn

Nu sitter jag här och väntar på krubb ;) Jag är väldigt hungrig, igen ;)

På tal om ingenting så är jag fruktansvärt virrig. Jag åkte till Ekholmen för att handla lökringar till mig och snus till pappa. Jag betalade, tog min plånbok och mina lökringar och gick. Sen kom jag på, visst faan jag glömde snuset. så det vara bara att springa tillbaka och hoppas på att ingen hade hunnit sno mitt, jag menar pappas snus, som tur var låg det kvar ;)
Och precis så här förvirrad och borta har jag varit hela dagen. Jag får panik på mig själv ;)

Det jag hade tänkt skriva om från början var att det har regnat hela dagen och det gör mig deprimerad. När jag var ute med sumo förut var det dessutom mängder med maskar ute. Jag HATAR maskar! Dom är vidriga!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar