fredag 24 september 2010

God morgon :)

Jag var ju på speedway igår, det var faktiskt kul, och mysigt :) Jag brukar ju alltid gå och titta på André när han kör men den här gången fick vi titta tillsammans, det är nog första gången vi sett en match tillsammans ute, det var riktigt mysig, vi satt under en filt och drack oboy och kaffe och åt lite godis :)

Tyvärr då hände det en läskig olycka, det är därför jag inte gillar den här sporten, det händer så mkt otäcka krasher..

I allafall, idag är jag ledig, fy fasen vad skönt! ;) Idag ska jag bara vara hemma, ta det lugnt och om några timmar ska jag gå ut och gå i mina Reebok Easytone, jag har ju inte hunnit använda dom än, men det ska det bli ändring på idag ;)

Nu ska jag fortsätta med min frukost sen ska jag gå ut med min lilla sumpe :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar