fredag 3 september 2010

Halloj

Nu är jag hemma efter ännu en febrig dag i skolan. Jag ska nog lägga mig och vila lite om en stund och bara ta det lugnt.

Förut idag så hittade jag min älskade Ipod som jag städat undan i en låda, förstod ni lyckan??!!! Jag dog nästan!! Batteriet var ju såklart helt dött så min älskade Ipod ligger här bredvid mig på laddning. Men jag drog mig till minnes vad jag har för musik på den och då kom jag på att jag helt svikit den musik som jag lyssnade på förut. Eller redan då lyssnade jag så crossfire, Beyonce och sån musik men det var blandat med Rise Against, Billy Talent, Zebrahead, Yellowcard osv. Dom sistnämnda har jag helt glömt bort nu för tiden, det är en katastrof!! ;) Det är verkligen sjukt bra musik som jag och Mia alltid lyssnade på förut typ.. Så nu senaste timmen har jag suttit och lyssnat på mina glömda favoritband, dom är fortfarande lika bra, såklart! :)

Jag blir helt lycklig när jag hör dom här gamla låtarna, så jag ska fortsätta lyssna lite till nu ;)

Hörs senare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar