torsdag 2 september 2010

Torsdag

Hejsan :) Idag har jag varit på universitetet. Jag kände mig lite dålig och sjuk idag så det var inte jätteroligt att vara där. Igår hade jag en fruktansvärd hosta.. Och i natt hade jag tydligen feber för André sa att jag var skitvarm och så hade jag drömt och pratat i sömnen och varit helt virrig och yrat massa konstiga saker :S Det känns ju lite pinsamt nu hehe ;)

Nu ska jag nog hoppa i mjukisarna och sätta mig framför en film eller någonting. Jag behöver ta igen mig lite. Det känns som att jag har varit sjuk jättelänge, fast det bara är i några dagar nu. Men jag vill bara bli frisk nu.



Bild från underbara Kreta <3 Vi bodde precis bredvid poolen, så man behövde bara ta 5 steg från vår altan sen var man i poolen haha :) Vi bodde verkligen jätte jätte fint :) Jag längtar tillbaka, allt känns så avlägset nu, fast det bara var 2 veckor sen vi kom hem ungefär :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar