fredag 3 september 2010

I don't take myself too seriously ;)

Ibland måste man bjuda på sig själv och vara lite knäpp och konstig. Jag måste säga att det är ganska lätt för mig att vara knäpp, det är så jag är ;) Ungefär alla som känner mig bra, och som har sett min riktigt knäppa sida, säger att jag inte är riktigt som jag ska.. och jag kan inte säga emot ;) Jag tycker att livet skulle bli på tok för tråkigt om man bara var seriös och "vanlig" hela tiden, så för att göra livet roligare för mig själv så är jag knäpp ;) Det är nog därför jag och Mia har råkat ut för mkt helt jävla störda saker, för vi ungefär samma skrot och korn, och tur är väl det, för vem skulle jag annars ha upplevt allt roligt i livet med? ;)

Någonting som jag kom att tänka på precis just nu är ett minne från förra valborg när jag och Mia hade hängt i trägårn sen gick vi för att träffa Bugge. Jag och Mia hade med oss varsin gaffel(?) att försvara oss med i fall vi skulle bli attackerade av något äckel, såklart var vi ju tvungna att visa Bugge hur vi skulle försvara oss.. och jag har nog nästan aldrig hört någon skratta så mkt åt hur knäppa vi var.. Jag undrar hur störda han tyckte att vi egentligen var? ;)


Så va fan, jag kanske är knäpp men jag har i allafall jävligt roligt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar