söndag 26 september 2010

Hallå :)

I fredags var jag ju som sagt på fest hos Ida :) Det var trevligt förutom att jag och André krockade och jag dundrade rätt in i väggen och slog i axeln så nu har jag ASONT! ;) André slog sig oxå och fick gå och spotta blod i handfatet ;) Annars var det en ganska lugn kväll utan olyckor ;)

Jag och André hade tänkt åka hem ganska tidigt eftersom vi skulle bege oss till landet tidigt nästa dag, men så blev det såklart inte, klockan blev nog nästan 02.00 innan vi kom hem.. Suck ;)

Så igår när jag skulle gå upp kl 7, så höll jag på att dö!!! Dels var jag skittrött, jag var fruktansvärt törstig och jag mådde väldigt illa! ;) Men det var bara att bita i det sura äpplet och gå upp och snygga till sig lite, för det behövdes verkligen ;) Resan ner landet var en mardröm, vägen är dålig och det svänger och skuttar hit och dit. Utöver det så körde mamma som en galning så jag mådde verkligen inte bra när vi kom fram kan jag säga ;)

Resten av dagen städade vi och fixade. Jag, Louise och André sågade ner träd och buskar och eldade upp skräp. Mamma målade, pappa och Uffe snickrade och Micke gjorde lite allt möjligt ;)

Sen på kvällen hade vi kräftskiva, det var riktigt gott :) Sedan blev det sängen direkt för jag var skittrött!!

I morse fixade vi lite till, åt frukost och packade ner saker som vi skulle ha med hem :)

Nu är jag äntligen hemma och väntar på pappa och louise som är och köper kinamat,MUMSIGT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar