söndag 19 september 2010

Igår :)

Igår Hade jag och älskling "filmkväll" :)


Först såg vi Percy Jackson och kampen om åskviggen. Det var en helt okej film men inte mer. Jag tycker att den var en aning för barnslig men det kan ju bero på att jag är 20 år gammal nu ;) Och namnet på filmen fick mig att tänka på Harry Potter, vilket kändes lite B måste jag säga ;) Om dom gör en film så borde dom anstränga sig för att hitta ett namn som inte har direkta kopplingar till en annan filmserie eller vad man ska säga ;)

Efter det så gick vi ut och gick en promenad med Morris och Mitas :) Jag är kvällstrött så jag behövde an paus i mellan filmerna för annars hade jag somnat på dirren ;) Vi var ute i ca 45 minuter kanske :) Det var lite kyligt ute men ändå skönt :)

Andra filmen vi såg var Into the wild.


Den filmen var konstig konstig konstig. Den rekomenderar jag inte. Jag såg inte färdigt den för jag somnade trots promenaden. Jag vet inte om det var för att den var tråkig eller om det var för att den var konstig eller om det var för att den var oändligt lång eller om det helt enkelt var så att jag var trött. Eller kanske helt enkelt en kombination av allt detta? Nej den kvällen kändes ju lite lätt bortkastad på dessa två filmer ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar