torsdag 9 september 2010

Idag har jag som sagt varit i skolan, vi hade föreläsning om sånna som har problem med matte, typ som dyslexi fast man har svårt för matte och sånt :P Själva ämnet är intressant men föreläsaren gjorde verkligen föreläsningen ASTRÅKIG!! Jag kunde inte koncentrera mig för fem öre.

Sen åkte jag med bussen hem, jag sägen bara åk inte 12:an kl 15 en vardag, för det var den fullaste bussen jag någonsin åkt med, jag kunde knappt andas. Sen träffade jag älskling på resecentrum och vi tog bussen hem tsm. När jag väl kommit hem åkte jag till Mcdonalds för jag orkade inte laga mat idag..

Resten av kvällen har jag varit och handlat och bakat en blåbärs paj.. och nu sitter jag här och bloggar, äter chips och dricker en cider. Jag har haft en jobbig dag idag känner jag och jag längtar tills klockan är 22 så jag kan gå och lägga mig och sova gott ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar