söndag 12 september 2010

Obama

Jaha här kommer ett litet inlägg från mig :) Igår va det ju 11 September, årsdagen för katastrofen vid World Trade Center.. Nu är det ju extra mycket uppståndelse runt just det här eftersom att det är nån präst som av någon anledning vill bränna Koranen..? Tror inte att alla Koraner försvinner bara för att han eldar upp en så jag fattar inte vad han uppnår med den handlingen ;) Sen så är det vissa som planerar att bygga en moské nära Ground Zero vilket många protesterar emot också av någon anledning.. Jaja människan är bra rolig ;) Nu tillbaka till huvudsaken jag såg lite om det här på nyheterna och då sa President Obama något som jag tyckte va så rätt! Det va något i stil med att USA inte hade någon anledning att va i krig med Islam för Islam har aldrig gjort dom något, det var Al-Qaida som gjorde.. Och dom har dödat fler muslimer än vad som dödat amerikaner. Man kan faktiskt inte döma en hel folkgrupp på grund av vad en enskild individ eller en viss grupp gjort.

Update: Tänkte även uppdatera er om Acnicyl som jag testar, jag tror att jag kan fastställa att det åtminstone fungerar lite då nu när jag inte har orkar använda den på ett tag så har min hy blivit SÄMST!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar