måndag 13 september 2010

Hej :)

Min uppdatering har verkligen varit sugig lördag, söndag och idag.. Jag ber om ursäkt för det!

I lördags var jag på Kolmården med André och halva hans släkt :) Det var roligt och mysigt, men jag berättar mer om det när jag lagt in bilderna på datorn :)

I söndags slappade jag med älskling i sängen till 12, sen gick vi upp och åt frukost och tittade på Idol :) Resten av dagen spenderade jag med att städa med mamma och sen var jag och Sumo ute och gick en lånng promenad :) Resten av kvällen pluggade jag psykologi med André medans han skrev en engelska uppsats :)

Jag har bestämt mig för att börja gå ut och gå flera gånger i veckan, det blir nyttigt för mig och för Sumo :) Jag funderar på att köpa ett par Reebook easytone :) Men dom kostar 999 kr så jag ska prova att gå några dagar nu för att se att jag inte tröttnar i morgon.. känner jag att det är någonting som jag vill satsa på så köper jag nog dom :) För er som inte vet vad Reebook easytone är för några skor så är det dom skorna som dom gör reklam för på tv som ska träna rumpan 28% mer och låren & vaderna 11 % mer än vanliga gymnastikskor :) Det är inte meningen att man ska springa med dom utan bara vara ute och gå med eller använa när man är ute på en powerwalk :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar