onsdag 15 september 2010

Speedway :)

Hej igen :) Nu sitter jag och äter lite fil och tar det lugnt :) Jag hade först inte tänkt åka på speedwayn idag men jag ångrade mig ;) Först tänkte jag sitta hemma och tänka och fundera på vad jag ska göra med mitt liv men jag kommer ingenstans med min tankeverksamhet, min hjärna står still.. Dessutom är det Andrés första match sen han skadade axeln för några veckor sen.. Så därför känns det som att jag borde gå dit.. och för att jag alltid brukar gå på alla hemmamatcher.. Dessutom är jag faktiskt lite sugen på att gå bara för skojs skull, tro det eller ej, jag förvånar till och med mig själv ;)

Nu ska jag gå in på studera.nu och söka på olika utbildningar, jag försökte med det förut men då stód sidan helt still, så jag hoppas att det går bättre nu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar