fredag 17 september 2010

fredag woho :D

Den här veckan har varit fruktansvärt jobbig tycker jag, därför skulle jag inte kunna vara gladare över det underbara faktumet att det är fredag idag :D Den här veckan har iofs gått väldigt fort, så jag kan inte riktigt förstå vad som händer med tiden, hur kan det ens gå såhär fort? Jag ska jag bara vila mig, och ta det lugnt. Jag ska inte fundera på skolan, min hemtenta, eller att jag måste bestämma vilka kurser jag ska läsa till våren. Jag ska inte tänka på en enda jobbig sak! ;) Jag vill ha en fredag framför tvn, med chips och godis. Och i morgon vill jag ha sovmorgon.

André ska köra junior sm idag, jag funderade på att följa med men det regnar, och sist höll jag på att frysa häcken av mig så jag föredrar mog att bara sitta hemma under en filt för jag känner mig redan frusen och då har jag knappt varit ute idag ;)

Ja det var väl allt jag hade att säga tror jag ;) Nu ska jag dricka varm oboy och mysa under filten och läsa Tusen strålande solar :) En väldigt bra bok!!



Varje gång jag ser den här bilden på sumo får jag "Naaw-känslor" Sumo är min lilla bebis <3 :)

För övrigt längtar jag redan tillbaka till sommaren..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar