onsdag 15 september 2010

Onsdag

Idag har jag varit på universitetet :) Jag slutade tolv, sen åkte jag buss hem, det tog nästan en timme ;) Sen var jag ju som vanligt skithungrig när jag kom hem så jag kastade i mig lite mat ch nu sitter jag här :)

Jag är lite virrig och disträ idag, jag har huvudet fullt av frågor och funderingar. Jag kan inte riktigt bestämma mig för hur jag ska dela upp min skolgång. Det är svårt att planera sitt liv i fyra år framåt. Min syo berättade att dom har socinomprogrammet i Örebro och Jönköping som börjar i vår.. Nu måste jag fundera på om jag ska söka dit eller inte. Jag vet inte om jag skulle klara av att flytta till en ny stad helt ensam där jag inte känner någon alls eller inte vet någonting. Allt det här får mig att tänka på vad jag vill göra med hela mitt liv och allt det här får mig att bli helt förvirrad. Åh min hjärna kokar över! Nu ska jag sätta mig och försöka reda ut den här röran som jag vet vad jag ska göra med..

ByeBye :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar