tisdag 14 september 2010

God morgon :)

Idag börjar jag kl 13 så jag tog lite sovmorgon, till 9 ungefär, sen gick jag ut och gick med Sumo :) Nu har jag precis ätit frukost och läst tidningen :) Jag har börjat tycka om att läsa tidningen på morgonen faktiskt, man får lite koll på vad som händer här i vårt avlånga land och i vår lilla stad Linköping ;) Inte för att det händer överdrivet mkt här, i allafall inte roliga saker höhö;)

Idag ska jag förövrigt till syon efter skolan. Jag känner mig väldigt förvirrad över vad jag ska fortsätta göra med mitt liv.. Det är ju dags att söka nya universitets-kurser och program till vårterminen, så alla som vill börja på univ. efter jul, glömm inte att första ansökningsdatumet är 15 september, alltså i morgon :) Sista anmälningsdatumet är 15 oktober om jag inte minns helt fel :) Så nu har jag gjort dagens goda gärning och sagt det till er ;)
Men som sagt jag är lite förvirrad och vet inte vilka kurser jag ska välja så jag ska gå till syon och få lite hjälp, och förhoppningsvis när jag går där i från så är jag lite klokare ;) Jag hoppas innerst inne att hon kan göra upp en plan för mina två kommande år :P Jag har heller inte bestämt mig för vilken examen jag vill ha, antingen får jag läsa ungefär 2.5 år till eller annars 3.5 år till.. Men det känns skönt att jag ser ett slut på pluggandet om inte allt för lång tid faktiskt :)

Nu ska jag hoppa in i duschen så jag ine kommer försent till skolan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar