måndag 6 september 2010

Sommarstuga

Vi ska sälja vår sommarstuga av olika anledningar och så ska vi köpa en ny :) Det känns ju både tråkigt men ändå roligt på ett sätt :) Så hela kvällen har jag suttit och tittat på internet efter lämpliga objekt att köpa ;) Vi har kommit överens om vissa saker som vi alla i familjen (min familj och mina två farbröder höhö ;)) vill ha :P Dels vill vi ha nära till vattnet, det är typ viktigast av allt ;) Men vi vill ha minst två ordentliga hus, och några förråd och kanske en ladugård.. så vi letar just nu efter en gård! :D Det passar mig som handen i handsken eftersom att jag såklart ser möjligheten att längre fram i livet kunna ha en häst eller två, det har alltid och kommer nog alltid att vara en dröm för mig :) Så att kunna förverkliga den är ju toppen minst sagt ;)

Nu ska jag äta en knäckemacka med räkost :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar