söndag 19 september 2010

Kolmården 11/9

Förra lördagen åkte jag och Andrés släkt till Kålmården för att fira Jennifer som fyllde 8 år :) Även fast jag har lite delade uppfattningar om vad jag tycker om Kolmården, och deras djur som ändå lever i fångenskap bara för att vi människor ska ha någonting att titta på ;), så var det trevligt :) Det fanns många söta djur :) min favorit var en helsvart jättesöt killing som jag fick en puss på kinden av :) Vi tittade på delfinshowen också, delfiner är verkligen väldigt fina djur och dom verkar vara väldigt intelligenta :)

Men trots en trevlig upplevelse så tycker jag ändå att det är fel att djur ska behöva leva i fångenskap sådär.. Nu lite bilder :)


Lite djur, jag orkade inte ta så många bilder hehe ;)

Älskling :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar