måndag 20 september 2010

Måndag igen :)

Ja då var det måndag igen, veckorna och speciellt helgerna går på tok för fort tycker jag ;)

Idag skulle jag egentligen åkte till universitetet, jag och Maria i min klass skulle ha arbetat med vårt grupparbete. När jag satt på rese så ringde Maria mig och sa att dom hade ringt från hennes sons dagis och sagt att han hade kräkts, så hon var tvungen att vända och åka hem till åtvidaberg igen och hämta honom... så..så var det med det ;) Så i stället för att ta 20 till universitetet så fick jag vackert ta 14 hem igen ;) Det kändes iofs rätt skönt då måste jag säga ;) Men nu känns det bara otroligt tråkigt! Jag har INGENTING att göra...!

Iofs så finns det ju småsaker som jag kan göra, städa på mitt rum, söka till universitetet osv.. Så jag får väl ta tag i det så småningom ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar