fredag 17 september 2010

"sugar daddy"

På Tyra Banks Show idag så handlar det om unga tjejer och kvinnor som har så kallade "sugar daddys".. Dom är alltså tillsammans med män, oftast äldre män, som har väldigt mkt pengar. Kvinnorna är ungefär som sällskapsdamer till männen och som "pris" för att dom här kvinnorna umgås eller dejtar dom här männen så får männen ge dom dyra smycken, bjuda dom på middagar på dyra restauranger och ge dom allt som dom vill ha.. Det är tydligen väldigt vanligt att unga tjejer i Usa skaffar sig "sugar daddys" som betalar deras collage. Och betalar allt annat i deras liv..

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det här. Är det okej om båda parterna är med på det? För männen får ju sällskap som dom vill ha, och kvinnorna blir ju försörjda som är vad dom vill antar jag. Jag vet inte vad som händer mellan dom här männen och kvinnorna på det sexuella planet om ni förstår vad jag menar ;)Men kan man jämföra detta med prostition? Verkar inte allt det här lite konstigt? Eller?

Jag känner mig lite förvirrad över det här måste jag säga ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar