torsdag 16 september 2010

God kväll ;)

Hej, förlåt för en sugig uppdatering i kväll, jag hade en stressig eftermiddag. Först fortsatte jag ringa runt i telefon som en galning tills jag fått tag på alla människor som jag behövde få tag på ;) Sen blev det en superduper snabb dusch, en lika snabb sminkning och en lite längre promenad med sumo ;)

Sen hoppade jag in i bilen och åkte med mamma till HTH, nu har vi äntligen bestämt hur vårt kök ska se ut, det sista som skulle bestämmas idag tog två timmar, helt sjukt :S vi har ändå varit där på 3 långa möten innan ;) Men nu är nästan allt klart, dom ska komma hit och kontrollmäta och lite så om någon vecka och sen ska vi dit på fler möten och bestämma hur vi ska göra med vårat badrum, för nu har mamma och pappa bestämt att vi ska göra i ordning det med, det gillas ;)

När jag kom hem lagade vi lite sallad som jag slängde i mig och sen låste jag in mig på mitt rum och pluggade järnet i 3 timmar.. Nu har jag precis pratat med älskling i telefon en stund men det blev bara en halvtimme för nu var vi båda tvugna att gå och lägga oss för vi båda ska upp tidigt i morgon. Därför har jag inte tid att sitta här och skriva mer för jag måste genast hoppa i säng snabbare än kvickt ;)

God natt :)


Vi hade förövrigt 14 månader igår :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar